Κυριακή 8 Ιουλίου 2007

Bond πάτα restart

Ένα κουρασμένο είδος ταινιών είναι oi περιπέτειες. Ένα ακόμα πιο κουρασμένο είναι τα Bond movies. Μπορεί όλοι να παρακολουθούσαμε με ενδιαφέρον, έκπληξη και πολλές φορές γέλιο την προτελευταία ταινία του Bond (Die another day) από το εφετζή αλλά ολίγον ανεπαρκή Lee Tomahori, αλλά νιώθαμε ότι η σειρά δεν τραβάει άλλο. Κάποιος μου είχε πει, εντάξει έφτασαν τις 20, νισάφι πια. Το χρήμα όμως είναι ο μόνος θεός στο οποίο προσκυνάνε τα αδηφάγα μυαλά εκεί στο LA, και αποφάσισαν να κάνουν την υπέρβαση.

Με πρώτη ύλη το πρώτο βιβλίο που έγραψε ο Ian Flemming (ηθικός αυτουργός του Bond) και ένα νέο πρόσωπο μια νέα ταινία μπήκε στα σκαριά. Οι αντιδράσεις πολλές και οι περισσότερες προσέβαλαν τον νέο πρωταγωνιστή. Πώς να γεμίσει τα παπούτσια του Pierce Brosnan ή του Sean Connery ο νέος πιθηκόμορφος Άγγλος; Ο Tarantino αντιτέθηκε δημόσια στην επιλογή του Daniel Craig, δημιουργήθηκε ιστοσελίδα όπου οι Bond fans έθαβαν τον επίδοξο αντικαταστάτη. Και μετά βγήκε η ταινία...

Τα στόματα έκλεισαν, ο νέος Bond είναι εδώ γυμνασμένος δυνατός...Μεταφέροντας τον αγωνία από υπερφυσικού τύπου κυνηγητά σε κάτι τόσο απτό και αληθινό όπως ένα παιχνίδι poker, ο Martin Cambell κατάφερε να εξανθρωπίσει έναν φαινομενικά αδιάβλητο ήρωα. Ο Bond ερωτεύεται. Δεν παγιδεύτηκε βέβαια στην μεταφορά μιας ρομαντικής περιπέτειας, αλλά διατήρησε κάποια από τα παλιά καλά στοιχεία. Ένα ωραίο αυτοκίνητο, ένα χρήσιμο gadgetάκι, καθώς εντυπωσιακές (στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού πάντα) σκηνές είναι εδώ για ικανοποιήσουν και τους πιο δυσπιστους.

Δεν μιλάμε βέβαια για ένα αριστούργημα της 7ης τέχνης μιας και κάποια κλισέ δεν λείπουν, αλλά σίγουρα δεν ενοχλούν.

Σ' ολά αυτά αν προσθέσουμε τους εντυπωσιακούς τίτλους αρχής με το τραγούδι "You know my name", καταβαίνετε ότι η σειρά ανασαίνει ξανά.



16 σχόλια:

g for george είπε...

Προσωπικά ο καλύτερος Bond για 'μένα. Η ταινία ήταν μια έκπληξη και δεν ήμουν και ιδιαίτερος φαν του J.Bond.
Το τι ψύθιρος ακούστηκε στο σινεμά όταν εμφανίστηκε γυμνός και δεμένος στην καρέκλα, δεν λέγεται! Ως και αναστεναγμοί!

ΟΚ, δεν θα ρίξω το επίπεδο!

relative_stranger είπε...

Φαντασίωση στο κόκκινο...

Grimdal είπε...

+για μένα αυτός ο Bond είναι ένας από τους καλύτερους που έχω δει!

Διατηρούσα τις επιφυλάξεις μου λόγω των διαμαρτυριών ακαταλληλότητας του Daniel Craig (είναι αυτό που λέμε, "για να το λένε τόσοι κάτι παραπάνω θα ξέρουν") αλλά επειδή δεν αρέσκομαι στη χειραγώγηση της γνώμης μου πήγα, είδα, (2 φορές μάλιστα, τη μια μέρα μετά την άλλη), αγόρασα το DVD+η ταινία είναι πλέον στο ράφι με τα φανατικά αγαπημένα!

Daniel Craig rules baby!!!

Ανυπομονώ για τον Bond 22!

Strahd είπε...

Συμφωνώ με όσα λές. Ένας από τους καλύτερους Bond και η σειρά όντως πήρε τα πάνω της μετά από καιρό. Οι τίτλοι αρχής όλα τα λεφτά... :)

relative_stranger είπε...

@ grindmal
Ίσως το ξέρετε ήδη αλλά το καινούριο Bond είναι ήδη σε στάδιο pre production με σκηνοθέτη τον Marc Foster του Finding Neverland και του Stranger that Fiction

Geo είπε...

Κάποια στιγμή θα πρέπει να δω και εγώ αυτήν την ταινία αλλά όχι για τον Bond, για τον κακό! χεχε

Nikos είπε...

ε καλός ήταν..

δεν είδα την ταινία δεν μου κάνει αισθηση.

mamba ...black mamba είπε...

με περηφανια μπορω να δηλωσω οτι ισως, ισως λεω... ειμαι ο μονος ανθρωπος πανω στην γη που δεν εχει δει ουτε ενα Bond...
Πολυ θα ηθελα να μαθω αν υπαρχουν κι αλλοι...

APSOY είπε...

Να σου πω, δεν την έχω δει (ακόμα...)! Αλλά η αλήθεια έιναι πως όλες οι κριτικές που έχω ακούσει είναι καλές...
Λες? ντιβιντάκι? θα αξίζει? ή να ψάξω κανένα ξεχασμένο θερινό να τη δω?
:)

Καλή βδομάδααααααα
(καλά μας τα λες...)

relative_stranger είπε...

@apsoy
εγω dvdάκι της είδα αλλά αν την βρεις σε θερινό θα αξίζει πιο πολλά λόγω του ότι είναι περιπέτεια και πάντα τέτοιες ταινίες στο σινεμά δείχνουν ιδιαίτερα με καλό ήχο...

@black mamba
ούτε ένα; Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι αλλά ούτε ένα;

Grimdal είπε...

Εννοείται αγαπητέ πως το ξέρω, εξού+το link. Ίσως το καλύτερα πληροφορημένο site για τον νέο Bond!
http://www.mi6.co.uk/sections/bond22/index.php3

Neverlandean είπε...

Ο Marc Forster θα γυρίσει James Bond;;;

Άσχετο: το Stay ήταν βλακεία; Οι κριτικές που έχω διαβάσει ήταν "αριστούργημα" και "πατάτα". Τίποτα ενδιάμεσο. :S

relative_stranger είπε...

@grindmal
Μπράβο φίλε μου, δεν το ήξερα το site. Τώρα το τσεκάρω.

@neverlandean
Δεν το έχω δει αλλά γενικά άκουσα ότι είναι ακαταλαβίστικο. από τις πλέον αμφιλεγόμενες πάντως

kat. είπε...

να σου πω κάτι;


ποτέ δεν μου άρεσαν οι περιπέτειες του james bond! για την ακρίβεια... με εκνεύριζε...

δεν βαριέσαι...
δεν κάνουν όλοι για όλους!!

καλώς σε βρήκα!

mamba ...black mamba είπε...

oute ena...eimai ligaki weirdo...I know...

relative_stranger είπε...

Καλώς σε βρήκα kat μου.

Σίγουρα δεν είναι για όλους, αλλά μόνο ο έρωτας είναι για όλους, Όλα τα άλλα είναι υποκειμενικά.