Τρίτη 10 Ιουλίου 2007

Δυο ταξιτζήδες μονολογούν


Σήμερα βγήκα και καλώς καθυστερημένος ων (χρονικά πάντα) επέλεξα την μέθοδο ταρίφα. Επίσης επιστρέφοντας και μην έχοντας άλλη επιλογή έκανα το ίδιο. Επειδή είχα πολύ καλή διάθεση άνοιξα κουβέντα. Και άκουσα διάφορα...

Προς Μοναστηράκι: Εκεί που λέγαμε τα σχετικά περί Αθήνας εξόδων και κίνησης ο ταξιτζής έβρισε ένα συνάδελφο. Εξεπλάγην επειδή πιστεύω ότι υπάρχει μαι στοιχειώδης αλληλεγγύη μεταξύ "κυριάρχων των δρόμων". Η συζήτηση (απουσία λογικού συνειρμού ) μεταφέρθηκε στο γεγονός ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν δίνουν ρέστα. Ο συγκεκριμένος επέμενε ότι εκείνος δίνει ρέστα πάντα και μερικές φορές χαρίζει κιόλας. Στην αρχή ήμουν λίγο δύσπιστος αλλά μετά μου εξήγησε ότι είναι χρεωμένος μέχρι το λαιμό. Χρωστάει σε δάνεια και τα σχετικά. Μη δίνοντας ρέστα θα εξοικονομούσε ούτε τα μισά των μισών απ' αυτά που χρωστάει. Αρά γιατί να το κάνει. Όταν φτάσαμε μου χάρισε τα 30 λεπτά και μου λέει ότι "όποιος ξοδεύει λεφτά, του έρχονται λεφτά". Δεν συμφωνώ απολύτως αλλά και την σφιχτοκωλία δεν την αντέχω...

Προς το σπίτι: Στην αρχή λέγαμε για το ταξί πόσο του κόστισε να το φτιάξει γιατί το είχε με τα αδέρφια του και το είχαν σακατέψει όλοι μαζί. Μετά πλησιάζοντας στο σπίτι μου έλεγε για τις μαφίες της Αθήνας και ότι χειρότερη είναι αυτή των Κινέζων στο Μεταξουργείο. Ότι μαθαίνει κανείς χρήσιμο είναι (σκέφτηκα) και συνέχισα να τον ακούω να λέει ότι παλιά έμενε στην γειτονία μου αλλά μετακόμισε επειδή ήρθαν πολλοί ξένοι. Τα λόγια του ήταν "Έβγαινες παλιά και ήταν όλο Έλληνες τώρα είναι γεμάτο μαύρους και Ρώσους". Καλά που μετακόμισε στη Νέα Σμύρνη και γλίτωσε από αυτό το μίασμα...

Ένα συν και ένα πλην για τους ταρίφες πόσο μας κάνουν; Ευτυχώς κανένας απ' τους δυο δεν είχε Derti στο ραδιώφωνο.

16 σχόλια:

nikisot είπε...

omg!brhkes ta3itzh pou dinei resta???to thlefwno tou!!!:p
pantws egw polla xronia kykloforw kai exw akousei ta panta apo tous tarif men!eytyxws apo tote pou phra ama3i meiw8hke to ta3i...palia,pantws emena olo gia gkomenika mou milagan!!!

Dante είπε...

Εμένα ρε παιδιά γιατί μου δίνουν πάντα ρέστα...? Φταίει η θεσσαλονίκη ή εμπνέω σεβασμό και κύρος...; :P

Τα στατιστικά μου πάντως είναι πάνω κάτω:
10% Μια χαρά
20% Αντέχονται
40% Ζώα
30% Για ξύλο

Έτσι για να έχουμε και μια επιστημονική θεώρηση του θέματος.

Strahd είπε...

Και εμένα μου δίνουν ρέστα... Άντε να μου φάνε κανένα 5λεπτό. Περίεργο. Αλλά γενικά κάθε φορά που μου μιλάει ταξιτζής κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και περιμένω πως και πως να φτάσω στον προορισμό μου. Άσε δε που τις περισσότερες φορές μιλάνε για να κατηγορούν είτε τους συναδέλφους τους, είτε την κοινωνία, είτε την άμοιρη μάνα που τους γέννησε...

Marvin είπε...

Ναι ρε παιδια που το βρισκουν τοσο μπουρου-μπουρου? Και καλα να λενε για τη ατιμη την κενωνια, ότνα αρχιζουν τα γκομενικα τους δεν ανετχω... Δε θελω να μαθω με ποσες ησουν χτεσ φιλαρακο, οκ?!?!?

relative_stranger είπε...

@ moodygirl
είσαι κοπελιά και χαίρονται που βρήκαν κάποιον με κατανόηση.. η έτσι νομίζουν anyway

@dante
δηλαδή το 70% δεν αντέχονται; Χαίρουμε που υπάρχουν bloggάδες με επιστημονικές μελέτες

@strand
Κοίτα κι εγώ μέχρι πρότινος αυτό έκανα αλλά τελικά διαπίστωσα ότι έχει πλάκα να τους ακούς. Είναι κοινωνιολογική μελέτη

@Marvin
Καλώς σε βρίσκω. Κοίτα μπορεί να του δώσεις μια τσίχλα και να του πεις "Ξέρετε ποιο είναι το σλόγκαν στην διαφήμιση;"

Strahd είπε...

Χμμ... Θα το δοκιμάσω κι εγώ τότε να ακούσω. :p

APSOY είπε...

:)
Γουστάρω τρελά να πιάνω κουβέντα με ταρίφες!!! :)
Η καλύτερη μου! χεχ...

Neverlandean είπε...

Εγώ πάλι νευριάζω αφάνταστα! Λες να έχω όρεξη άνθρωπέ μου να ακούσω τις βλακείες σου στις 4 τα ξημερώματα; Έλεος πια! Σάραπ!

relative_stranger είπε...

Αν την ξεκινάει την κουβέντα μόνος του είναι μ@λ@κι@, αλλά δεν νομίζω ότι εκεί που κάθεσαι εσύ σιωπηλός αρχίζουν την πάρλα...

orestis είπε...

Χαίρομαι που δεν πέφτω μόνο εγώ σε περιπτώσεις ταξιτζίδων.

Η πλειοψηφία θέλει ξύλο, αλλά έχουν όλοι τρελές ιστορίες να πουν.

Αpsoy συμφωνώ μαζί σου, η καλύτερη μου να πιάνω κουβέντα μαζί τους.

tzonakos είπε...

Ελα, χάρισε ρέστα, μάλιστα.
Θα ηταν νέος, σίγουρα.
Οι παλιοί σε κλέβουν όπως μπορούν.
2/10 κοιτάν να βάλουν και γκομενάκι στην κούρσα
3/10 να βάλουν 7 άτομα σε μία κούρσα
4/10 ειναι πολύ εντάξει.
10/10 δεν φορούν ζώνη.
Πολλά εχουμε να λέμε γι αυτη τη ράτσα...

kat. είπε...

καλά...
τις προάλλες που πήγαινα στο λιμάνι με ταξί με προορισμό την Κρήτη, έπεσα σε ταξιτζή που ήταν Κρητικός...
άκουσα τις εμπειρίες του από τα παιδικά του χρόνια στο νησί, τις συμβουλές του που να πάω, τι να κάνω, τι να αγοράσω και που να φάω καθώς και τα τελευταία νέα της Ελλάδας γενικότερα!
έλεος!

relative_stranger είπε...

@orestis
Όλοι πέφτουμε σε περιπτώσεις ταξιτζήδων. Nobody is excluded!

@tzonakos
Χαίρομαι που όλοι έχετε κάνει την έρευνα σας.

@kat μου το άλλο θες και ταξί και ταξι-διωτικο οδηγός μαζί. Τώρα πλέον δεν χρειάζεσαι τα ένθετα των εφημερίδων

Grimdal είπε...

Αν υπάρχει ένας λόγος που δεν πάω τους οδηγούς ταξί είναι γιατί ποτέ δεν βρίσκω ταξί όταν το χρειάζομαι, ο άλλος λόγος είναι η λογοδιάρροια κατά την οδήγηση. Δεν θέλω να ξέρω την ιστορία της ζωής σου άνθρωπε μου!

Βέβαια, από την άλλη, όλη μέρα μόνοι τους στο τιμόνι, με το που μπαίνει άνθρωπος στο ταξί έχουν+ένα δίκιο να πιάσουν το μπλα μπλα.

relative_stranger είπε...

"δεν βρίσκω ταξί όταν το χρειάζομαι"
Μεγάλη αλήθεια, έχω βρεθεί να περιμένω σε μια πλατεία με το case του pc για 30 λεπτά και με απέρριπταν συνεχώς.

Ναι για το μπλα μπλα δεν τους κατηγορεί κανείς για το τι λένε τους κατηγορούμε ;-)

Κώστας είπε...

Εγώ απαιτώ ρέστα!

Όσο για τις συζητήσεις, μερικές φορές είναι υποφερτές (μην πω και ενδιαφέρουσες), αλλά πολύ συχνά δεν αντέχονται!