Σάββατο 28 Ιουλίου 2007

Μωρό μου, μας κοιτάνε...


Παρόλη τη μερικώς νεκρή καλοκαιρινή διανομή ταινιών υπάρχουν και κάποιες ταινίες που δεν σε πειράζει να κλειστείς μέσα και να δεις. Μια απ' αυτές τις ταινίες είναι και το Death Proof. Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον πυλώνα σχεδόν κάθε σινεφίλ, τον Quentin Tarantino. Μια ταινία που εξαρχής δημιουργήθηκε για να προβληθεί ως το ήμισυ ενός πρωτοτύπου εγχειρήματος των "αδερφών" Tarantino-Rodrigez.

Για την ταινία δεν θα πω πολλά. Απερίγραπτο fun, ειδικά στο δεύτερο μέρος, απολαυστικές φλυαρίες και σινεφίλ αναφορές. Κι όλα αυτά λουσμένα με μια 70's αισθητική και ένα cool soundtrack. Το τραγούδι που ακούτε αν έχετε ανοιχτά τα ηχεία σας και δεν έχετε σταματήσει τη μουσική είναι από την ταινία. Επίσης να πω ότι η ταινία συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ των Καννών. Όσοι πιστοί προσέλθετε στις αίθουσες!


Μέσα στο σινεμά και παρόλο που η ταινία δεν είχε κανένα ρομαντικό subtext κρατούσα το χέρι του φίλου μου. Στο διάλειμμα που άναψαν τα φώτα συνέχισα να τον κρατώ. Και να τον φιλάω στο στόμα. Προσωπικά δεν παρατηρώ τα βλέμματα που με περιτριγυρίζουν αλλά ο φίλος μου μου είπε την ατάκα που τιτλοφορεί το σημερινό post.

Γύρισα από περιέργεια και είδα δυο φίλους, ο ένας είχε ιδιαίτερα σοφιστικέ look με κοκάλινα τετράγωνα γυαλιά που πάντα ήθελα. Μέχρι βέβαια εγώ να του κοιτάξω είχαν στρέψει το βλέμμα τους αλλού. Όχι όμως για να μην τους δω ότι με κοιτάνε αλλά γιατί προφανώς υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι να παρατηρήσουν. Μάλλον δεν ήταν κάτι το παράξενο γι' αυτούς. Βέβαια ένα σινεφίλ κοινό και μάλιστα ένα Ταραντίνο-σινεφίλ κοινό έχει δει πολλές ταινίες και πιθανόν και το Brokeback οπότε έχει μια Χ εξοικείωση με το θέμα. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι ο περισσότερος κόσμος έτσι θα αντιδρούσε.

Ας σταματήσουμε λοιπόν να γκρινιάζουμε γιατί οι gay στην Ελλάδα δεν είναι αποδεκτοί και ας διαπιστώσουμε του λόγου το ψευδές με μια απλή και τρυφερή χειρονομία.


20 σχόλια:

Strahd είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχο να νιώθεις άνετα και να κρατάς το χέρι του φίλου σου και να τον φιλάς στο στόμα in public χωρίς να σε νοιάζει το τι θα λένε οι άλλοι...

Και εγώ πραγματικά χαίρομαι που το έζησα.

Unknown είπε...

Eisai tixeros. Ti na pw? Oxi mono mboreis na deis to Death Proof sto cinema, alla mboreis ke na filas ton filo sou mesa tou (asto gegonos oti EXEIS filo to begin with).

Anyway. I don't like Tarantino - personally. I believe he's a talentless exaggeration of exploitative humour and plagliarism. Ta Kill Bill omws mou aresan. They were fun. His other movies are utter trite. (no offence)

orestis είπε...

Μ' αρέσει και ο Tarantino μ' άρεσε και το ότι κρατούσατε τα χέρια σας.

Και συμφωνώ μαζί σου για "του λόγου το ψευδές".

Το θεωρώ από τις πιο απλές και ουσιαστικές πράξεις αγάπης.

Εγώ κρατούσα το χέρι της φίλης μου στο αυτοκίνητο.

Ένιωσα τόσο γεμάτη από αγάπη και φιλία, που δεν ήθελα τίποτα άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι οι περιορισμένες δημόσιες εκφράσεις αγάπης περισσότερο οφείλονται σε συστολή και έλλειψη προθυμίας απο πλευράς ομοφυλόφιλων, παρά στην μη αποδοχή του κόσμου. Έχει να κάνει και με τις καταβολές πολλών απο εμάς. Πάντως έχουν γίνει αρκετά βήματα, τουλάχιστον στην Αθήνα και οι περισσότεροι απλώς κοιτάζουν, άντε να σχολιάσουν μεταξύ τους το θέαμα 2 αντρών που φιλιούνται η περπατούν χέρι-χέρι αλλά μέχρι εκεί. Σαν να φαίνεται ήλιος στον ορίζοντα......

kat. είπε...

πεθαίνω για ταραντίνο..

το αγαπημένο μου είναι το "γεννημένοι δολοφόνοι"!!

για το καινούριο του, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου!!

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Να χαρώ εγώ! :)
Καλέ μπράβο σας. Έτσι μόνο θα προοδεύσουμε!
Εγώ ένα χέρι τολμώ να κρατώ, αραιά και που, και αυτό με το φόβο μην με δει κανένας γνωστός.

APSOY είπε...

Ντροπή σου ξάδερφε που μου ακύρωσες το τραγουδάκι του ποστ που είχα βάλει...
("...στους δρόμους όταν περπατώ, πρέπει το χέρι σου ν αφήνω...")

Και παρεμπιπτόντως; Χαίρομαι απίστευτα που μου το ακύρωσες!!!

φιλάκια ξένε συγγενή...

aparadektos είπε...

Το να ξεφορτώνεσαι την καταπίεση και να φωνάζεις ελεύθερος από προκαταλήψεις και σοβαροφάνειες είναι τρομερή αίσθηση. Το ίδιο θα έλεγε και η κοπέλα μου αν έκανα κάτι τέτοιο in public. Φαντάζομαι ο φίλος σου έκφραση!Συμφωνώ για τον Tarantino.

Dante είπε...

Εγώ λέω να το κάνεις αυτό στην Άνω Κολοπετινίτσα, την Κάτω Ραχούλα και τα Πέρα Κρεμαστά και να κόψεις αντιδράσεις... :S

ΥΓ1: Μ' εκνευρίζει ο Ταραντίνο... :(
ΥΓ2: Και εις ανώτερα. Την επόμενη φορά αγκαλίτσα. :)

relative_stranger είπε...

@strahd
Μαζι σου

@lensman
είμαι τυχερός, αυτό είναι αλήθεια.
Γι' αυτά που λες για τον Ταραντίνο δεν συμφωνώ αλλα δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Κι ο Lynch καλός είναι πάντως

@orestis
Και να φανταστείς ότι κάτι τόσο αγνο σε άλλους φαν΄ταζει προστιχο και αναίσχηντο.

@ethan
Δεν αρκεί να φαίνεται ήλιος, εγώ θέλω να δώ λιακάδα...

relative_stranger είπε...

@kat
Βασικά είναι το περισσότερο seventίλα από όλα μέχρι τώρα

@Σμέμνιος Ναΐτης
Όχι μόνο εμείς να προοδευουμε, ακολούθησε μας δίνοντας το σωστό για σένα παράδειγμα...(οι γνωστοί σπανίζουν στην Αθήνα)


@Apsoy
Το τραγούδι είναι άλλης εποχής γιατό και χαιρόμαστε να λέμε ότι πήγαμε βήματα μπραστά (έστω και baby steps). Χωρίς αυτό να ακυρώνει την αξία του τραγουδιού.
Φιλιά


@aparadektos
Αφού συμφωνείς για τον Ταραντίνο τα λογια είναι περιττά.
Πάντως το μωρό μου δεν το είπε από ντροπή.


@dante
Τώρα έχω να πάω στρατό και δεν μπορώ να γυρίσω την Ελλάδα. Μετά από 1 χρόνο όμως θα το βάλω στο πρόγραμμά.

APSOY είπε...

Καλός πολίτης ξαδερφάκο...
Περιμένω αναλυτικές εντυπώσεις, περιμένω σχόλια, περιμένω κουτσομπολιά, γιατί φλέγομαι να μάθω... (ναι, είπαμε... κι εγώ μετά από σένα...)!!!
:)))
Αχ, ρε ξαδερφάκο...
Όσο για τα τραγούδια...
Θα στα κρατήσω όλα σε συλλεκτικό cd...
(το συγκεκριμένο είναι η κουπαστή...
"Τα μάτια κλείστε, γλυκά ακουμπήστε στην κουπαστή κ.ο.κ..."

τα φιλιά μου ρε συ.
Και τις ευχές μου να περνάς όσο γίνεται καλύτερα!

orestis είπε...

Καλή θητεία.

Γρήγορα και ευχάριστη, όσο γίνεται.

Και καλός πολίτης.

trying escape the truth είπε...

Η ευτυχία του ανθρώπου είναι και η ελευθερία του. Αν καταφέρεις να την εκφράζεις και να σπάσεις τα δεσμά της ελληνικής φυλακής (ή όποιας άλλης χώρας) του "τι θα πει ο κόσμος" τότε είσαι πράγματι ευτυχισμένος και ελεύθερος. Πάντοτε έτσι να είσαι ;)

g for george είπε...

"Οι γκέι στην Ελλάδα της Αθήνας" ξέχασες να συμπληρώσεις.

Διότι αν πάει να το κάνει αυτό κάποιος στην Καλαμάτα, ας πούμε, στην Σπάρτη, Στα Γιάννενα, στην Κατερίνη, στην Κρήτη ή οπουδήποτε αλλού, θα έχει πααααααρα πολύ ενδιαφέρον.

Βέβαια μετά θα έχουμε αρκετό υλικό για posting στα χέρια μας!

Αχ, ας μην κοροϊδευόμαστε. Αυτά συμβαίνουν (κυρίως) στην Αθήνα όχι γιατί είμαστε proud και τα τοιαύτα. Αλλά επειδή οι πιθανότητες είναι ότι δεν θα μας δουν. Κάτσε και σκέψου το....

If...ιγένεια είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί η αγάπη, ο έρωτας, τα όποια συναισθήματα ανθρώπων του ίδιου φύλλου μεταφράζονται από straight κολλημένους ως αισχρά και πρόστυχα..

Hey Teacher είπε...

Καλές φανταρικές περιπέτειες!

Κώστας είπε...

Εύχομαι οι μέρες στο στρατό να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνες.

Μας λείπεις

Strahd είπε...

Eμένα να δείτε πόσο μου λείπει...

APSOY είπε...

Δώστε ρε ρεμάλια μια άδεια στον ξάδερφο να μας πει εντυπώσεις...
Ε, μα...

(πέρνα καλά ξαδερφάκο! σούπερ-σούπερ)
:)