Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Καλοκαιρινό vintage


Έπεσε στα χέρια μου το dvd της παλιάς ταινίας του Luc Besson, Le Grand bleu (απέραντο γαλάζιο).

Σκεφτικά ότι τι είναι καλύτερο από μια κλασσική καλοκαιρινή ταινία τώρα που οι θερμοκρασίες αντέχονται μόνο με ανεμιστήρα ή κλιματισμό. Την απόλαυσα ένα laptop με αρκετές διακοπές (είναι και 2,5 ώρες ταινία). Έχει υπέροχα πλάνα από την χώρα μας (στην αρχή σε ασπρόμαυρο φιλμ αλλά αργότερα μέσα στην ταινία και έγχρωμο) και από τη Σικελία. Είναι ιδανική για όλους εμάς του εγκλωβισμένους στην πόλη αυτές τις καυτές μέρες.
Σεναριακά μιλάει για τη φιλία, τις επιλογές που κάνουμε και τον πραγματικό μας προορισμό στη ζωή. Τα κλασσικά δηλαδή που ψάχνουμε κάθε μέρα.
Όλα αυτά υπό την επίβλεψη ενός μαέστρου της σκηνοθεσίας του Luc Besson (Leon, The Fifth Element). Εκτός από τα δροσερά πλάνα κάνει και παραλληλισμούς της ζωής του πρωταγωνιστή με τη θαλάσσια του φύση.
Και φυσικά αν δεν σας φτάνουν αυτά, δείτε την για το ατάλαντο μεν, χάρμα οφθαλμών δε πρωταγωνιστή της.

Πάρτε και το trailer

2 σχόλια:

Jay είπε...

kala i tainia itan moufa... alla 8a sumfwnisw me to teleutaio pragma pou les :D
xarma dn les tpt ;)

relative_stranger είπε...

Εμένα προσωπικά η ταινία μου άρεσε, είχε και αυτό το σουρεαλιστικό στο τέλος, λίγο θρίλερ αλλά όχι ακριβώς.
Εδώ είμαι εγώ για να βρίσκω όλα τα ωραία παιδιά και να σας τα δείχνω.