Κυριακή 3 Ιουνίου 2007



Πόσο δύσκολο είναι να ερωτευτεί κανείς;

Εξαρτάται από την ηλικία; Εξαρτάται μήπως από το τρόπο ζωής; Μπορεί να συμβεί ακόμα κι αν προσπαθείς να το αποτρέψεις; Επι καιρό έλεγα ότι μάλλον δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Αλλά αυτό μάλλον δεν είναι αλήθεια. Όταν είναι κανείς μικρός ηλικιακά δεν το ελέγχει. Του συμβαίνει και το ακολουθεί. Μετά όμως εγώ το ξέχασα. Μερικές φορές βάζοντας ως προσωπείο του έρωτα την σεξουαλική επιθυμία, μπερδευόμαστε. Μερικές φορές επιβάλουμε στον εαυτό μας να συγκρατηθεί και να μην σκεφτεί ότι αυτό που μου συμβαίνει είναι απλά καλό sex. Το κάνουμε επειδή έχουμε προγραμματίσει τη ζωή μας λίγο περισσότερο απ' ότι πρέπει και σχέση δεν χωράει στην καθημερινότητα μας. Διάβαζα το άρθρο του Γιάννη Νενέ στην Athens Voice αυτής της εβδομάδας. Μιλούσε για μια επίσκεψη του στα ΙΚΕΑ και αντιμετώπιζε τα άλλα ζευγαράκια που έβλεπε σαν να κοιτούσε πιο μακριά και προέβλεπε το τέλος που θα επέλθει στη σχέση τους.
Εγώ μηδενιστής δεν είμαι, ρομαντικός είμαι αλλά και λίγο ρεαλιστής. Γι' αυτό ίσως σταματάω το συναίσθημα όταν βλέπω δυνατότητα. Γιατί έχω μάθει να πιστεύω ότι η μόνη φορά που δεν κινδυνεύεις συναισθηματικά είναι στο σύντροφο ζωής (αν υπάρχει κι αυτός). Τέλος πάντων όλα αυτά τα έχεις ακούσει άπειρες φορές και τα έχεις συνηθίσει και ίσως βαρεθεί. Αφού δεν υπάρχει απάντηση απέδρασε στη μουσική. Μήν είσαι όμως τόσο συγκρατημένος.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο έρωτας είναι ένα θαύμα -ή ένας παραλογισμός- που δεν εξαρτάται από τίποτα, ούτε από εμάς. Όταν σε βρίσκει αφήνεσαι και τον ακολουθείς χωρίς λογική, χωρίς προγραμματισμούς. Απλά τον ζεις για όσο κρατήσει. Αυτή είναι η μαγεία του. Και αν προσπαθήσεις να ελέγξεις τα συναισθήματά σου τότε έχεις χάσει την ευκαιρία να ζήσεις πραγματικά...

relative_stranger είπε...

Δίκιο έχεις αλλά μερικοί ελέγχουμε τα συναισθήματα μας, ασυναίσθητα (καταλαβαίνεις το οξύμωρο). Κι αυτό γιατί μας περιβάλει η αυστηρή καθημερινότητα.
Πάντως ναι, όσοι το κάνουμε, έχουμε χάσει την ευκαιρία να ζήσουμε πραγματικά. Που ξέρεις όμως, μπορεί να την ξαναβρούμε...

Ανώνυμος είπε...

Για σκέψου, πρόκειται για αυστηρή καθημερινότητα ή για φόβο;
Όπως και να έχει, σου εύχομαι να ζήσεις έναν τέτοιο έρωτα... Όσο και αν κρατήσει, αξίζει ;)

Jay είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Jay είπε...

nice post... ;)
alla 8a simfwnisw me auta pou leei o/i lemur sta sxolia tou/tis... eidika sto prwto...

Giannis_Rebelos είπε...

φίλε τώρα είδα το blog spot σου και μου άρεσε η αναφορά σου στο έρωτα είναι ζόρικο πράγμα αλλά αξίζει να το ζήσεις φίλε μου και όπως μου είπε και μια κοπελία στο irc ο ερώτας είναι ένας πόνος που θα με κάνει να ζήσω και να αγγίξω τον Θεό
Ελπίζω να τσεκάρςι και το δικό μου σαίτ φίλτατε άγνωστε συγγενή
http://giannis-gasp.blogspot.com

relative_stranger είπε...

Μόλις τώρα το σχόλιο σου και τσεκάρω και το blog σου τώρα. Αργησα λίγο...